PF 2010 všetkým fanúšikom komiksu

Končí sa rok 2009 a všetci dúfame, že ten nový - 2010 - bude lepší, bohatší a úspešnejší. Ja všetkým fanúšikom a priateľom obrázkov s bublinkami prajem, aby sa im splnili aj tie najtajnejšie sny. Jedným z tých mojich je pokračovať s týmto blogom a sprístupniť čo najväčšiemu počtu komiksových bláznov príjemné spomienky na doby dávno minulé. Takže všetko naj ...



Komentáre

  1. Super, ja som VELKYYYY fanušik Bubliniek a Ferka Mráza! Vďaka za serváca. Kiež by som sa aj ja vedel dostať k originálu od neho!!! Závidím a zároveň kvitujem to s tými e-publikáciami,skvelé skvelé!!!
    - jofre

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je dobre vidieť, že ešte stále sú ľudia, ktorým BUBLINKY niečo hovoria. Keď si spomeniem, ako sme pred tými 20 rokmi ako haranti na základke hltali každý obrázok, každú bublinku a potom sa snažili kresliť vlastné komiksy... Vyrcholom všetkého boli Celoslovenské Dni Comics, lebo stretnúť naživo ľudí ako Ferko Mráz, Viktor Kubal ml., Jozef Borisza či Pavol Bratský - to je zážitok na celý život... Vďaka ďalším aktivitám som s Ferkom Mrázom ešte bol v kontakte (aj keď to bolo fest dávno) a mám od neho aj niekoľko jeho prác, ktoré sú pre mňa absolútne famózne...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Závidím ti...ja som to tak vtedy nebral a ani nemohol vlastne. Ale práve pre Bublinky som sa začal zaujímať o komiks ...a trvá mi to dodnes:) A stretnúť autorov-fúha...a maťaspoň podpísané veci...juj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. U mňa tiež Bublinky rozdúchali ten povestný plamienok záujmu a doviedli ma nielen ku tvorbe komiksu, ale pri písaní komiksových scenárov som objavil záľubu v písaní poviedok, začal som sa zaujímať o výtvarné umenie atď. Stretnutie s autormi nebolo pre mňa stretnutím s V.I.P. osdobami, ale s ľuďmi, ktorí dokázali poradiť, povzbudiť i motivovať. A vidieť ich diela naživo - to bolo balzam pre oči i dušu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som takto spoznal iba Jarka Lupečku zo Zanoty... ale i on mi dal veľkú inšpiráciu, motiváciu a veľa rád ako písať komiks...za čo som mu vďačný. A dôvod prečo nenechať Bublinky spať... To už sú vlastne 2 ľudia ...s tebou...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

HISTÓRIA SLOVENSKÉHO KOMIKSU I.

Mayovky v česko-slovenskom komikse

BUBLINKY 01/1990